رمضان آمد...خوش آمد

مهد كودك و پيش دبستاني آفتابگردان

بــــــــــــــــــــــــازي شـــــــــــــــــــادي هـــــــــــــــــــورا

رمضان آمد...خوش آمد

رمضان ماه مهربانی ها در راه است کم کم میتونی صدای پاشو بشنوی ...یک ماه پر از برکت و مهربانی چقدر دلتنگش بودیمInnocent.

این کاردستی یه صندوق پست،یه جای امن برای همه دلتنگی هات،آرزوهات،خواسته هات،دعاهات و...

عمو پستچی مهربون همه رو به دست مهربون خدا میسپاره عزیزم.

 



نظرات شما عزیزان:

بابا رومینا
ساعت4:27---25 تير 1392
سلام خاله با تشکر و قبولی طاعات

تشکر از زحمات شما انشالله از کفشدوزک ما راضی باشید

خیلی قشنگ بود ممنون.
پاسخ: سلام به شما طاعات و عبادات شما هم مقبول درگاه حق رومینا بسیار دختر باهوش و با محبتی است و من واقعا دوستش دارم ممنون از شما و حمایتتان.


مامان رومینا
ساعت15:06---19 تير 1392
سلام ممنون از زحماتتون کاردستی قشنگی بود
پاسخ: سلام ممنونم سخت منتظر عکسهای رومینای عزیز هستم ایمیلها را چک کردم متاسفانه ایمیلی از شما نداشتم خواهشا یک بار دیگر از طریق بخش نظرات یا ایمیل و یا هرطریق دیگر اقدام کنید تا به سرعت وارد وبلاگ گردد. من منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه